
Navigare rapida
Unde ne gasiti?
Informatii esentiale
Tip locatie: Ballroom botez, Restaurant
Iulius Congress Hall – Saloane botez
Central si totusi intim, rafinat, dar la preturi echilibrate, clasic, insa contemporan, Iulius Congress Hall iti vine in intampinare cu trei saloane de botez elegante si cochete, amenajate de designeri italieni. Iti punem la dispozitie o echipa profesionista, servicii de o calitate ireprosabila si garantam amintiri care vor dura o viata!
Suntem aici pentru a iti indeplini toate dorintele privind petrecerea de botez a micutului tau!
Iulius Congress Hall – fotografii locatie
Meniuri botez
MENIU CONGRESS HALL – 60 EURO/ PERS
Starter – 350 gr
Minisnitel de pui
Bruschete cu pasta de ton
Trandafiri din foetaj cu salam
Terina de branzeturi fine cu ierburi de province
Terina de pui in crusta de fistic
Rulada de spanac cu crema de branza
Salata de vinete
Chiftelute
Mozzarella fresca cu rosii cherry
Mini salata greceasca
Starter cald – 250 gr
Supa de pui cu taietei de casa/ ciorba de pui a la grec
Preparat de trecere – 180/160 gr
Sarmalute in foi de varza cu mamaliguta, bacon, smantana si ardei iute.
Main – 120/30/140 gr
Rulou de piept de pui in prosciutto ,cu sos de ciuperci si risotto cu legume
OPEN BAR NON-ALCOOLIC
Cafea Pascucci
Cafea decofeinizată
Cappuccino
Latte machiatto
Apa plată 0,75 l
Apa minerala 0,75 l
Ceai (selectie de ceaiuri)
Sucuri gama Coca-Cola: 0,25 l
Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Kinley
Cappy piersici, portocale, pere
OPEN BAR
Vin spumant la intampinarea oaspetilor
Whisky Jack Daniel’s
Vodka Finlandia
Rom Bacardi
Gin Bombay Sapphire
Lichior Bailey’s
Bere Carlsberg
Carlsberg NA
VINURI CRAMELE RECAS
Castel Huniade alb/rosu/roze
COCKTAIL-URI NON-ALCOOLICE:
The Peach
Green Apple
Red Apple
COCKTAIL-URI:
Jack and Coke
Vodka orange/apple/cranberries
Cuba Libre
Mojito
Gin Tonic
SHOTS:
Jagermeister
Kamikaze
Decorul salii – 2,5 Euro / pers: covor rosu, aranjament floral intrare, masa sampanie/tort, rochite pe scaune, servete, vaze cu flori, aranjament prezidiu, aranjament floral prezidiu, suport lumanari nasi, sfesnice , meniuri personalizate, numere pe mese, cutie de dar.
Staff necesar :
1 sef de sala X 450 RON
1 sef de sala extra la rezervarea Mozart + Strauss X 450 Ron
1 ospatar la 2 mese X 300 Ron
1 barman X 350 Ron
*La evenimentele cu un numar de invitati mai mic de 70 de persoane se va achita si personalul din bucatarie.